Anunțăm admiterea 2016 cu depunerea electronică a dosarului

27. 07. 2016

Grație lansării sistemului E-admitere, începând de astăzi și până pe data de 04 august 2016 ora 17.00, pentru a facilita comoditatea Dumneavoastră, depunerea dosarului de admitere  poate fi efectuată și online.

Pentru a depune dosarul electronic aveți nevoie de o poștă electronică (în care vor fi recepționate mesajele de la INJ) și copiile scanate ale următoarelor documente

  • foto 3x4;
  • buletin de identitate;
  • diploma de licenţă şi suplimentul acesteia;
  • diploma de magistru în drept (dacă există);      
  • diploma de doctor în drept (dacă există);
  • carnetul de muncă (pentru candidații la funcția de judecător);
  • cazierul judiciar;
  • certificatul medical despre starea sănătăţii (forma 086);
  • caracteristica/referinţa de la ultimul loc de muncă sau de studii;
  • forma de aplicare (se generează automat după completarea electronica a formularului).

Fișierele trebuie să fie trimise în format pdf doc docx jpg jpeg sau png. În cazul în care documentul conține mai multe pagini acestea trebuie să fie unite într-un singur fișier.

Pentru a depune dosarul, creați un cont în sistemul E-admitere, accesând acest  adresa  intranet.inj.md și urmând instrucțiunile recepționate în continuare pe e-mail.

Aici găsiți Manualul de utilizare pentru platforma E-Admitere

E-Succese!

 

Informații referitoare la procesul de admitere tel. 0 (22) 22 81 86

Asistență tehnică tel. 0 (22) 93-01-24